A Német Turisztikai Hivatal erős partnerekkel együttműködésben a German.Local.Culture. kampányért

A German.Local.Culture. nemzetközi marketingkampányával a Német Turisztikai Hivatal (DZT) felkelti a világ utazóinak figyelmét a németországi autentikus élet iránt: a kevésbé ismert látnivalóktól a nagyvárosi bennfentes tippeken, a hagyományokon és a kézműves mesterségeken át egészen a gasztronómiai sokszínűségig minden megtalálható a szövetségi államokban. A kampány az újraépítő stratégia része, amellyel a DZT az utazókat ellátja információval, empátiát hoz létre és ihletet ad azoknak, akik tudnak és akarnak utazni. Kooperációs partnerekként a desztinációs marketingszervezetek és vállalatok kihasználhatják azokat a külön lehetőségeket, amelyeket a German.Local.Culture. kampány kínál, hogy bemutathassák ajánlataikat.

BTZ Bremer Touristik-Zentrale (Brémai Turisztikai Központ):
Csónakok, sör & téglaépítészet

Brémában harmonikus egyveleget alkot a realizmus, az északi életmód, a világhíres kul- túra és az innováció. A pompás építészet – egyebek mellett az UNESCO-világörökség Brémai városháza a Roland-szoborral –, a látványos „Universum” tudományos múzeum, a lüktető kocsmaélet és a regionális sörfőzdék, illetve manufaktúrák lehetővé teszik a vendégeknek, hogy sokrétű felfedezéseket tegyenek a Weser-parti Hanza-városban. A testvérváros Bremerhaven kapui előtt közvetlenül csodás kilátás nyílik a Watt-tengerre.

Deutsches Weininstitut GmbH (Német Borintézet):
A német borok élvezete

Németország több mint 100 ezer hektár termőterülettel a 13 borvidéken a világ tíz legna- gyobb bortermelő országának egyike: mindenekelőtt a folyóvölgyek kellemes klímája, például a Mosel, a Majna, a Neckar vagy a Rajna mentén kiváló feltételeket nyújt a tő- kéknek. A borvidékeket különösen kellemesen fedezhetjük fel túrázás vagy kerékpározás közben: hiszen kéz a kézben jár így az élvezet és a vendégszeretet. A látogatók a borászoknál tett borkóstolókon, a söntésekben feltálalt regionális ételek mellett vagy a számos borfesztivál egyikén közvetlen kapcsolatba kerülhetnek a termelőkkel. Nem véletlenül kerülhetett be nemrégen a németországi borkultúra az immateriális kulturális javak német szövetségi jegyzékébe.

Romantischer Rhein Tourismus GmbH (Romantikus Rajna Turisztikai Kft.):
Élje át a Rajna-romantikát!

A Közép-Rajnavölgyben több mint 60 vár, kastély & erődítményrendszer található, így ez a régió az egyik legjelentősebb kultúrtáj Németországban. Már a római kortól kezdve ezt a vidéket a kereskedelem és a kulturális közegek sokasága határozta meg, így nem meglepő, hogy a 130 kilométeres folyórész ennyi várral és kastéllyal, csodás kisvárossal és szőlőhegyekkel varázsolja el az utazókat és a művészeket egyaránt. A régió, amely Heinrich Heine híres „Loreley” című versét ihlette, egyszerre két UNESCO-világörökség része is – a Felső-Közép-Rajnavölgy és a Limes határrendszer –, így méltán Németország egyik legkedveltebb úticélja.

Investitions- und Marketinggesellschaft Sachsen-Anhalt GmbH (Szász-Anhalt Befektetési- és marketingszervezet)
A világkultúra nyomában

Szász-Anhalt számos UNESCO-világörökségével megdobogtatja a történelem iránt rajongók szívét: a kereken 3400 éves Nebrai korong a bronzkorba repít minket, míg Quedlinburg óvárosa, illetve a naumburgi székesegyház a középkort éleszti újjá. A reformáció tanúi Eislebenben és Wittenbergben a Luther-emlékművek helyszínei, a Dessau-Wörlitz kertbirodalomban pedig testközelből átélhetjük a felvilágosulás filozófiáját. Csupán néhány kilométerre található Dessauban a Bauhaus-épület, amely a modern kor egy kulturális mérföldköve.

Stuttgart-Marketing GmbH
Stuttgart meglepő!

Baden-Württemberg fővárosa meglepő új oldalait is megismerhetjük: az automobil városaként Stuttgart egyet jelent a „made in Germany” mérnöki teljesítménnyel. A vendégek ezen felül gasztronómiai csúcsélményeket és a borkultúrát is élvezhetik a szőlőhegyi és erdei túrákon a város fölött, míg a dél-német metropolis a Neckar-völgyben a történelmi épületek mellett minőségi múzeumokat és színpadokat is kínál. Különleges építészeti remekmű a Weißenhofsiedlung-lakópark a Killesbergnél, amely UNESCO-világörökség. Stuttgart egy igazi felfedezés.